قوانین زندگی (قسمت دهم)

انعطاف پذیر باشید

به گفته خانم فلورانس اسکاولشین  : زندگی یک بازیه باید قوانین این بازی را یاد بگیرید .

قوانین بازی زندگی را باید یاد گرفت ، اگر به یک طرز فکر بچسبید ، بازی زندگی را می بازید ، اگر بخواهید به عقاید و افکار خود بچسبید و بخواهید حرف ، حرف خودتان باشد ، آرام آرام دیگران از اطرافتان دور می شوند ، شما را تنها می گذارند .

برای اینکه از زندگیتان لذت ببرید باید راهها و روشهای جدید را هم امتحان کنید ، اگر فکر کنید خودتان همه چیز را می دانید بجایی نمی رسید . این را جدی بگیرید با شما هستم با خودم و با هرکسی که این جملات در موردش صدق می کند، هر از گاهی طرز فکرتان را بررسی کنید و در آنها تجدید نظر کنید .

همه ما عادتها و اعتقادات و نظرات مربوط به خود را داریم، اگر انعطاف پذیر نباشید تبدیل به یک آدم مضطرب و نگران میشوید .

هر روز در زندگی با مسائلی برخورد می کنید اگر ذهنتان را باز بگذارید میتوانید از آنها به عنوان یک فرصت استفاده کنید، که میتواند باعث یک موفقیت مالی شود یا دایره دوستانتان را گسترده کند ، تجربیات جدید بدست بیاورید و از همه مهمتر با ابعادی از وجود خود آشنا میشوید که قبلن از آنها اطلاع نداشتید.

ا از ویژگیهایی آدمهایی که انعطاف پذیر هستند این است که : خیلی راحت میتوانند نه بگویند و میدانند چه موقع بله بگویند، شما چقدر انعطاف پذیر هستید ؟ همین حالا کمی فکر کنید ببینید چقدر دوست دارید جاهایی که تا بحال ندیده اید را ببینید ؟ چقدر دوست دارید کارهایی را بکنید که تا بحال انجام نداده اید؟ وقت آن رسیده که محدودیت های ذهنتان را بشکنید تا وسعت دید بزرگتری پیدا کنید .

به گفته آقای  آنتونی رابینز  :  وضعیت موجود هر کس دقیقا” بازتاب عقاید اوست .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید